قیمت کاهش یافت ! آموزش Maya 2016 گردویار مشاهده عکس بزرگتر

آموزش Maya 2016 گردویار

آموزش مالتی مدیا Maya 2016 گردویار در قالب بیش از 6 ساعت مشابه کلاس درس توسط آقای فرشید شفیعی به همراه نسخه کامل نرم افزار

8-02080-051624

جدید

32,000 تومان

40,000 تومان

-8,000 تومان

32,000 تومان به‌ازای 1

توضیحات

آموزش مالتی مدیا Maya 2016 گردویار

یکی از پیشرفته‌ ترین نرم‌افزارهای انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و... می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند Mental ray و وجود  Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند.

آموزش مالتی مدیا Maya 2016 گردویار در قالب بیش از 6 ساعت مشابه کلاس درس توسط آقای فرشید شفیعی به همراه نسخه کامل نرم افزار

فصل اول : آشنایی با Maya User Interface
1) مقدمه
2) نحوه ی ست کردن Project File   
3) آشنایی با Maya user interface  (بخش اول)
4) آشنایی با Maya user interface  (بخش دوم)
5) آشنایی با Maya user interface  (بخش سوم)
6) آشنایی با Maya user interface (بخش چهارم)
7) آشنایی با Maya user interface (بخش پنجم)
8) نحوه ی سفارشی کردن اینترفیس مایا
9) آشنایی با Outliner
10) آشنایی با Maya Hypershade

فصل دوم : آشنایی با ابزارهای مدلسازی در مایا
1) مادلینگ در مایا
2) آشنایی با polygon و انواع آن
3) تنظیمات Tool Setting و کنترل Polygonها
4) آشنایی با امکانات Mesh Tools
5) Mesh Tools – Insert Edge Loop
6) آشنایی با ابزار ایجاد پخیدگی در لبه ها
7) ابزارهای Extrude و Bridge در Polygonها
8) نحوه ی Duplicate کردن اشیاء و کاربردهای آن
9) مدلسازی با Curveها
10) مدلسازی با Curveها و Surface
11) آشنایی با Nurbs و تفاوت آنها با Polygon
12) تنظیمات Attribute Editor در Nurbs
13) ابزارهای مدلسازی و کنترل آبجکت در نربز

فصل سوم : Lighting و Shading در مایا
1) معرفی Lighting و Shading
2) مقدمه ای برShading و Hypershade و Lambert
3) آشنایی با Lambert و Blinn و تنظیمات آنها
4) متریال های Anisotropic و ramp
5) آشنایی با متریال Surface Shader

فصل چهارم : دوربین و رندرگیری در مایا
1) آشنایی با رندرینگ و تنظیمات دوربین
2) آشنایی با انواع دوربین در مایا
3) آشنایی با Render Setting و انواع تنظیمات
4) آشنایی با تنظیمات دوربین
5) آشنایی با motion Blur
6) آشنایی با Raytrace و Shadowing
7) بررسی Redner Stats
8) مقدماتی بر رندرگیری از انیمیشن

فصل پنجم : مقدمه ای بر انیمیشن در مایا
1) مقدماتی بر انیمیشن و آشنایی با Time Slider
2) نحوه ی تعریف مسیر حرکت اشیا در انیمیشن
3) نحوه ی تعیین کردن مسیر به اشیاء و تنظیمات آن

فصل ششم : آشنایی با منتال ری در مایا (Maya Mental Ray)
1) مقدماتی بر منتال ری در مایا
2) آشنایی با امکانات نورپردازی در منتال ری
3) آشنایی با indirect-Lighting در منتال ری
4) شیدر در منتال ری (Mental Ray Shaders)
5) فیزیکال Sun & Sky در منتال ری
6) ادامه بحث Sun & Sky در منتال ری
7) شیدرهای منتال ری (Car-Paint)

فصل هفتم : آشنایی با وی ری در مایا (Maya V-Ray)
1) راه اندازی وی ری
2) آپشن های مختلف وی ری
3) تنظیمات رندر وی ری
4) شیوه ایجاد کنتراست
5) نورپردازی در وی ری (بخش اول)
6) نورپردازی در وی ری (بخش دوم)
7) نورپردازی در وی ری (بخش سوم)
8) انواع متریال در وی ری (بخش اول)
9) انواع متریال در وی ری (بخش دوم)
10) انواع متریال در وی ری (بخش سوم)
11) پایان

شماره شناسنامه اثر : 051624-02080-8

حاوی : 1 DVD

نماد اعتماد الکترونیکی

سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

سبد خرید من

هیچ محصولی وجود ندارد

تعیین خواهد شد ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت مشاهده

انیمیشن و مدلسازی

خبرنامه